تبدیل شدم

عشق یک خون آشام

یک نفس خون آشام ....

به تندی راه می رفتیم که به نظر می آمدد در هوا پرواز می کنیم پرسیدم:خب شما ها واقعا می تونید به یک خفاش تبدیل شوید؟گفت:آنهایی که سال ها عمر کردند مثلا 200 سال به بالا می تونند به هر حیوانی که بخواهند تبدیل شوند و میتونند یکی را که می خواهند به یک حیوان تبدیل کنند .آمدم سرم را تکان دهم ولی به سختی می شد این کار را کرد پس بیخیال شدم.گفتم:یک سوال دیگه امممم تو یعنی بیشتر از200 سالته؟خندید و گفت:آره من 220 سالمه.با تعجب به او خیره شدمبعد با یک صدای ریزی پرسیدم:خون آشام ها چند سال عمر میکنند؟گفت:ما جاویدانیم مگر این که با یک میخ بکوبی تو قلبمون.گفتم:فقط همین طوری میمیرید؟گفت:نه با آتش هم میمیریم.دیگه داشت صبح می شد من دست تام ول کردم و افتادم زمین سرم به شدت درد می کرد جوری که از درد چشم هایم را بستم و جیغ کشیدم نمی دونم چرا یک دفعه انقدر گشنم شدتام به طرفم اومد یک دفعه دست خودم نبود به تام حمله کردم تام با یک دست من را بالا گرفت ومن همین جوری جیغ می کشیدم وبعد دیگه هیچی نفهمیدم.



نظرات شما عزیزان:

vampire girl
ساعت14:35---11 آذر 1393
خخخخ اگه همه مثل ونسس بودن که الان همه مرده بودن
پاسخ:اصن داستان باید همین باشه :)


Vampire girl
ساعت7:13---4 آذر 1393
خخخ خون آشامه چقدر خيالش از اين راحته اطلاعات ميده ونسس اصلا اينطوري نيست يا حداقلش اگه كسي ازش بپرسه خون آشاما چطوري ميميرن يه ميخ چوبي مياره ميكنه تو قلب طرف ميگه اينطوري!
پاسخ: هموون اصن باید همه مثل ونسس باشن :)


zahra
ساعت17:56---7 آذر 1391
salam webet ghashange moafagh bashiiiiiiiiiii
پاسخ:ممنون عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: داستان زندگیه یک خون آشام,
نوشته شده درسه شنبه 7 آذر 1391ساعت 15:33توسطaytena|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna